TRADUCTOR

dilluns 7 de febrer de 2011

-Porta accés zona taronja finalitzada.



Ja esta acabada i comprovada la resistència de la porta que dona accés a la zona taronja, En una entrada anterior es va fer esment de les característiques, però les recordo breument.
Aquesta a diferencia de la del bunker principal (zona roja) disposa d’una mides convencionals, concretament 1,9 metres d’alçada per 0,8 d’amplada. Formada per una estructura d’acer amb dues costelles centrals,
A l’interior 6 cm de formigó armat i forrada amb dues xapes de 3 mm d’acer.
Te un pes aproximat(sense el marc) d’uns 260 kg.
Per tal d'assegurar-la es situen dos perfils farcits de formigo armat. Es subjecten aquests al marc, que a la vegada esta empotrat a les paretes laterals a traves de varilles del 12 i tacos quimics .

Al marc es pot obeservar les varilles soldades al marc.

video

No se m’acut cap altre forma de fer les probes que no sia donar puntades de peu. Després d'una dotzena de cops a l’alçada del pany la porta no presenta cap problema. No crec que amb el típic ariet que utilitza la policia la porta cedeixi tampoc. Ni tampoc, tal com va confirmar l’Ivan d’M14, cap projectil d’armament convencional
En qualsevol cas si els zombis aconsegueixen arribar fins a aquesta porta. El mes probable es que si acumulin i no puguin fer mes que pressionar amb el seu cos. I així no podran obrir-la.

76 comentaris:

Nochiguu ha dit...

Fa tot l'efece que amb aquesta porta sera mes facil foradar la paret que no pas obrir-la per la força!

dani ha dit...

Hola Nochiguu, doncs es justament el que em va dir el manyà que em va ajudar a instal·lar-les. Els blogs de les parets estan plens de formigó i varilles. Espero que tampoc puguin per aqui.
En fi...no crec que s'hagi de comprobar mai.
Salut.

remoto&more ha dit...

Molt chulo, per el què veig la porta s'obre cap a fora, no?

Això ha d'aguantar de tot!!

Anònim ha dit...

Un mètode per a obrir portes, que fan servir els lladres és amb un gat de cotxe. Es posa contra la porta i amb una fusta contra la paret de davant i ale, a roscar el gat.

La porta al final rebenta.

Anònim ha dit...

Hola Dani.

La porta sembla increïblement forta. Si que es veritat que si els vius volen obrir-la d'alguna manera o altre ho faran ( sempre hi han explosius o máquines , pero de difial acces ). Em poso sempre en el pitjor dels casos. Per si de cas. Pero com diu Nochiguu es més facil que caigui la paret que la porta. FELICITATS!!!
Per fert, has pensat en posar un ull de peix o mirilla? Pensa que si has d'obrir la porta més val comprovar que no hi hagi ningú, ni viu ni mort. " Más vale prevenir que curar".
Pero et felicito. Has fet un gran treball. Ja l'hi agradaria tenir una porta com aquesta a molta gent.
FELICITATS!!
Orion245

josue marchena "el terrones" ha dit...

Ey esto molla, nos linkeamos y seguimos
http://extremadurazombi.blogspot.com/

josue marchena "el terrones" ha dit...

Ey, esto mola mogollon, nos linkemaos y nos seguimos
http://extremadurazombi.blogspot.com/

josue marchena "el terrones" ha dit...

te henmos linkeados en blogs, y te seguimos. por regla general esperamos lo mismo, si no es molestia, quid procuo. gracias, y nos seguimos

dani ha dit...

Gracies pel comentari Remoto, així ho espero.
Salut.

dani ha dit...

Hola Anonim...mes que per obrir portes els gats de manivela o hidraulics s'utilitzen per desplaçar reixes de finestres. Als anys 90 alguns coneguts meus s'hi dedicaven. Es dificil aplicar aquest sistema per entrar a la zona taronja, ja que abans es trencaria la paret que presiona contra la porta. En qualsevol cas no crec que els zombis sian capaços de fer anar aquests estris.
Salut.

dani ha dit...

Hola Josue, com no? Quid procuo. Y gracias a ti.
Saludos...

dani ha dit...

Hola Orinon...que hi ha?
Si, lo de la mirilla ho he pensat quan tingui un moment les instal·lo a totes les portes.
Salut i gracies per tot jefe.

Steve ha dit...

Ara només falta pintar-hi el logo de 'biohazard' ;-)

Un tema que et volia comentar. Hi haurà vehicle anti zombis? Penso que seria una idea genial per si ens trobem (espero ser un dels privilegiats de estar per aquí quan arribi el moment) en la situació d'haver de marxar per potes del recinte. Res millor que una espècie de cotxe a lo Mad Max 'ventila-zombis':
http://www.vegatransports.com.au/2001/max/maxv8.jpg

El cotxe igual no és pràctic i aniria millor un 4x4 pick-up, ho sé, però dona cert feeling pel tema tractat que no dona un altre tipus de vehicle.

Wesley Snipes té un cotxe personalitzat a 'Blade', tu no pots ser menys, Dani.

lajulia ha dit...

Hola Dani,
em sembla molt interessant, el teu projecte. Treballo per una ràdio alemanya (Deutschlandradio Kultur, www.dradio.de) i volia preguntar-te si tindries temps per/ interés en una entrevista? Em passaries un email de contacte a julia.macher(at)gmail.com? Aixi et podria explicar el tema amb més detalls... Gràcies!

Anònim ha dit...

Hola Dani.
Aquest post es més per respondre a Steve. Pero serveix per tothom. Mirant link de págines de zombies i altres de supervivencia vaig trobar pel tema del cotxe un gran video. Esta en anglés pero no costa gens seguir. Només mireu, aixó si es bricolatge en un cotxe, res de bricomanía. Tot es molt més funcional i amb molt bones explicacions amb un suposat "expert" en zombies. Per lo de la porta ja t'ho he comentat aban : FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

Res, que estic massa despistat a aquestes hores. Posso el link que habia promes, el del cotxe anti-zombie :
http://zombiplanet.com/2011/01/04/construccion-coche-antizombis/

Que disfruteu

Anònim ha dit...

Per cert soc l'Orion245. Ostres la nit m'afecta massa no se i identificar-me. Com un dia m'ataquin els zombies només desitjo que sigui a ple sol.
Salutació per tothom.

kapdeporc ha dit...

Orion 254 kin troç de document que has aportat!!...

La bibliografia recomanada és esgarrifosa...
Hi ha de tot un mica:

-Decapitation for dummies.
-Man Zombie-Relations
-Urine to water, the right way
-Eat shit and survive

Potser akest últim és dels q em preocupa més...

http://dogsville.es/wp-content/uploads/2011/02/bibliografia.png

dani ha dit...

Steve, jefe...ja tinc un vehicle destinat per això...tinc una foto publicada a "Problemes amb la Llei" es un Mitchubishi L200 un Picap. Tot i que a mi el cotxe de Mad Max sempre m'ha encantat. I sempre he somiat en tenir-ne un.

Es un honor que tu, en Kapdeporc i l'Orion 245 feu tertulia aqui

Una abraçada a tots tres.

Steve ha dit...

Mol·la aquesta picap, Dani. M'agrada el 'maleter' que té perque així hi cabrà una Zodiac anti zombis, doncs qui ens diu que no ens veiem atrapats o punxem rodes i tenim aprop un riu o el mar. Tampoc sabem si els autèntics zombis són uns autèntics David Mecas, més val ser previsor i pensar en tota la colla de vehicles anti zombi possibles:

- Picap (ja el tens)
- Zodiac
- Bicicletes
- Patinets

kapdeporc ha dit...

Steve...
Ara m'hi has fet pensar, algun cop ho havia rumiat...

Una alternativa per a refugiar-se podria ser una embarcació. Penso q són molt autónomes, com a exemple els de la Barcelona World Race.

Tot i això a una peli q vaig veure els infectats caminaven per sota a l'aigua...

El tema seria aprendre una mica com es nevega i el dia D anar al port de BCN, Badalona, Port Ginesta o el q tinguem més aprop i agafar-ne una de ben ekipadeta. Q tingui la seva Zodiac petita per poder acostarse a terra a buscar provisions... etc

El mar, el mar (Manel Powah) hi ha molts recursos naturals per anar tirant endevant...

No es una mala opció, no?

Anònim ha dit...

Hola a tots.

Jo ja havia pensat en refugiar-me en un vaixell. Però te alguns inconvenients. Si que es veritat que es un bon lloc per refugiar-se, però no som els únics que em pensat en aquesta manera de salvar la vida. Llavors tindrem més vaixells al mar. No se vosaltres però jo no tinc ni idea de com fer anar un transport com aquest, ni com comportar-me en situacions de tempesta. No crec que sigui fàcil viure en un vaixell al mar. Sin crec`que hi haurien persones que ja ho facin y no conec cap cas. Si que es veritat que el mar ens aporta molts aliments però també em de pensar en una cosa que es molt valuosa i hi ha molt al mar : L’aigua. El problema que no es potable y el barco hauria de tenir un sistema de desalinitzar. No crec que hi hagi molts. També podem posar en vaixell a poca distancia de la costa pero com a dit Kapdeporc els zombis no necesiten oxigen per sobreviure y poden caminar sota l’aigua i podem trobar-nos amb alguna sorpresa.

Una altra idea, que al llibre de Max Brooks comenta, es anar amb el barco a una plataforma petrolífera. Allà hi ha de tot. Inclús viuen durant mesos centenars de persones. En principi estarien buides, ja que desprès de donar l’alarma molt treballadors s’anirien a veure les seves families. Allà hi ha combustible, també treuen electricitat de la força de les onades ( energia que mai s’acaba), també una potabilitzadora i desalinitzadora. I moltìsimes facilitats. A més es fàcil de protegir del zombis i dels més perillosos, els vius que començarien a fer de pirates per sobreviure.

Pel tema del vehicle una pick-up es perfecte pero te alguns problemes. En principi la que te en Dani va molt be perquè es vella i tot es mecànic. Es molt més fàcil de reparar i mantenir. Però un dels problemes es que per arribar a la zona de carrega has de sortir fora. Amb el tot-terreny del vídeo no hi havia problema es tot un habitacle. Hauries de fer alguna cosa per poder passar de la cabina a la zona de càrrega per algun lloc sense sortir.
També es important fer-te amb una moto de cross o tot-terreny. Pensa que si vols entrar pel que sigui en una ciutat o poble el més fàcil per moure es la moto. Tots els carrers estaran taponats amb cotxes que volien sortir pero no ho van aconseguir y amb la pick-up no arribaries molt lluny. A més consumeix molt de combustible. Per cert, es de benzina o de diesel? Més que res perquè si es de benzina hauries de tenir un altre dipòsit ja que els que has seleccionat per el generador son de diesel.
Quant preparis el cotxe m’agradaria que ho compartisis. Bueno, m’agradaria més ser-hi per poder donar un cop de mà. Sempre he volgut adaptar un cotxe per situacions límits.
Per cert Steve, un patinet? Perquè un patinet? Les bicis per suposat que son necesaries.

Bueno, m’encanta poder participar i fer que el bunker d’en Dani vagi agafant color i forma amb els nostres consells.
Una salutació.

Orion245

Steve ha dit...

Orion245, el patinet l'esmentava perquè actualment estan molt de moda i no m'estranyaria que algún es trobés més agust damunt d'un 'trasto' d'aquests que d'una bicicleta.

M'he deixat un vehicle: cotxe de radio control.

Si nois, per a cridar l'atenció dels no-vius és ideal. Imagina que ens han acorralat a un de nosaltres, i la resta del grup des d'un altre punt poden engegar el cotxe R/C i fer que els zombis desviin les intencions.
I ja posats, què tal un cotxe R/C amb un detonador a distància per fer-lo explotar quan ens convingui reduïr a un grup d'infectats?

Dani, no t'ho prenguis com a publicitat subliminal, però us enssenyo el vehicle que més m'hauria agradat conduïr en una situació limit:
http://borninthenet.com/2011/01/batmobile-a-la-venta-en-ebay-usa/

Steve ha dit...

Ah, s'em oblidava! Ara que ja estem tocant el tema vehicles m'ha vingut al cap que també és molt important el tema 'uniformes'. Anar vestis amb alguna mena de cuiraça anti-mossegades, anti-àcid i demés artimanyes dels zombis. Lo ideal seria anar vestits en plan Robocop però amb algo més de mobilitat. Algo fet amb keblar com du Bruce Wayne a Batman Begins?

S'ha d'anar pensant en això, que després tot seran preses, i jo només tinc 2 kimonos Ninja i un d'ells és talla petita.

kapdeporc ha dit...

Hola

Pel q fa a la indumentaria sempre he pensat q caldria vestirse amb l'ekipació de moto, casc i tot.

Una bona ekipació de moto es fonamental kuan es surt a fe un tomet i penso q faria el fet de cara a protegirse d'ells. Tb hi han botigues especialitzades de coses d'akestes (espionatge, supervivencia, rollo paramilitar....).

A mi, kuan el tema esclati, em sembla q una passada pel decathlon seria interessant... hi ha de tot (articles de pesca, protecció d'esports de neu, arcs...etc etc)

Anònim ha dit...

Hola Steve.
Respecte al cotxe R/C em sembla molt bona idea, pero més que un detonador a distancia millor sería que pogues deixar l'explosiu y nosaltres detonar-lo desde la distància. Pensa que si fem explotar el R/C no tindrem més.
Una altre posibilitat es com el drone que es fa servir amb el i-phone. Una cosa similar ens deixaría inspeccionar la zona sense haver d'entrar-hi.

Pel uniforme dir-te que a Walking Dead ( Al cómic, no a la serie de TV) es vesteixen amb un uniforme anti-disturbis pero d'una pressò. El que si que es veritat que les parts més vulnerables son les extremitats y el cap. Pensa que podriem treure pes si no ens posem la cuirassa del pit. Crec que es més important protegir els braços i cames.
Si vols alguna cosa de protecció Dani, comenta-m'ho i ho parlem ( pensa que tinc contactes amb empreses de seguretat pel tema d'airsoft i les maletes PELI).

Aixó està agafant forma i m'agrada. Hi han coses que no havia caigut i entre tots m'obriu els ulls.

Gracies.
Orion245

Steve ha dit...

Home, podriem tenir varis cotxes de R/C, no cal que siguin de competició i limitar-se a tenir-ne un de sol és arriscat. En el món de la 2a mà en trobariem de molt barats.

I penso el mateix sobre vehicles per nosaltres. Tenir-ne un de gran per pujar-hi tots i un altre de reforç, com a escolta potser, o per si la picap s'averia.

Anònim ha dit...

Hola.
Respecte a l'uniforme el que ha dit en kapdeporc es veritat. Jo tinc uniforme de moto per l'estiu i un altre per l'hivern. Protegeix moltisim i hi ha proteccio per tot el cos. Pero no tens tota la mobilitat que voldries en situacions critiques. Seria qüestio de modificar-la.
Orion245

dani ha dit...

Hola a tots tres, i a tothom vaja. Steve ja he vist el cotxe de batman, es un espectacle, seria dificil quin escollir entre aquest i el de mad max. El Mitchbishi es gasoil, es veritat que seria dificil moure's amb ell, però tinc algo millor, mes segur perque preparaem. es tracta d'un tractor Jhon deree de 80 Cv. Fa anys que no l'utilitzo i porta una pala davant. Quan pugui publico una foto.
Salut i una abraçada

Aquest cap de setmana em llegeixo amb deteniment lo del radio control, vestuari moto i tot.
Gracies pels comentaris, fan que la pagina sia molt mes interesant i plural.

Anònim ha dit...

Això es posa interesant. Un tractor. Aixó ja es armes de destrucció massiva. Pero te molt bona pinta. Ja penjaras fotos i sobretot del interior que la imaginaciò comença fer de les seves. Ja ens diras.
Orion245

Josue Marchena ha dit...

joder tio que brutal

Steve ha dit...

Potser podriem donar-li més carisme a l'assumpte i anar cadascú amb una indumentària diferent, tal cual un videojoc o pel·lícula. Ja que em de combatre el mal, perquè no fer-ho amb estil?

Jo em demano el paper de Ninja, de fet ja tinc un parell de kimonos que guardo desde la infància, un d'ells em va bé de talla perquè el vaig comprar talla adulta, ja tenia visió de futur. Reforçaria el kimono amb cota de malla per a resistir mossegades, i aniria equipat amb les següents armes:

- Katana o Ninja-to
http://www.xyfos.com/images/PaulChen/Practical%20Ninjato.jpg
- Shurikens
http://www.trueswords.com/images/prod/c/ninja_shuriken_4pc_set_540.jpg
- Bombes de fum o 'metsubushi'
http://morgrimvanlex.mo.funpic.de/baladur/metsubushi.jpg
- Nunchakus (per intimidar ja que a un zombi igual no li fas gran cosa)
- Cerbatana
- Kusari gama
http://muslimdaily.net/new/berita/kusarigama.jpg
- Sais
http://kobudo.files.wordpress.com/2008/07/sais.jpg
- Shukos
http://thedarkblade.com/wp-content/uploads/ninjashuko2.jpg

El que és la katana ja la tinc, els shurikens els he anat perdent amb els anys, els nunchakus que tinc ara són d'espuma però els podria modificar i reforçar-los amb acer. Les bombes de fum sé com fabricar-les: es pilla un tro de mà d'aquests que venen per Sant Joan i se li treu el codillet que l'envolta, així, quan el llences no explota i només fa una cortina de fum molt guapa, ho vaig descubrir quan era petit.
(Dani, si el teu fill s'ha d'unir a l'equip, l'altre kimono que tinc més petit potser li aniria bé.)

Aquesta és la pinta que podriem fer:
http://spf.fotolog.com/photo/63/42/94/the_ninja_urbano/1216445852792_f.jpg

Per això crec que molaria molt més que cadascú anés d'un pal diferent, no creiu? Seria original i una bona oportunitat de fer una mica realitat la nostra fantasia de personatge heroic. (la meva altra era poder-me transformar en Super Guerrer, però això de moment no ho veig...)

M14 ha dit...

Hola a tots.
Sort que l'Steve m'ha avisat per email que aqui hi havia sarau... això no m'ho podia perdre!
Com sempre Dani, la meva enhorabona per la teva obra.
Parlant del tema del transport, i contant que ens hauríem de moure en alguns casos per zones plagades de morts vivents, i aquests poden fer encallar amb facilitat qualsevol vehicle com un turisme, etc., i s'estaria bastant al descobert encara que estigués reforçat,penso que el millor seria equipar bulldozers amb planxes d'acer i armes automàtiques muntades en torretes giratòries per poder cobrir una zona de foc de 360º, doncs aquests vehicles amb orugues que s'utilitzen normalment per a tasques d'enderrocs, etc., són molt potents i duen una pala al davant capaç d'arrossegar el que calgui.
Això m'ha vingut al cap d'un video que tinc per algun lloc d'un nordamericà que va agafar el seu bulldozer, el va blindar, armar, i es va dirigir primer a destruir la comissaria de policia del seu poble, apart de tots els vehicles que trobava pel camí. La policia no el podia aturar, perque no disposaven d'armes anti-tanc, ja que el paio realment havia transformat el bulldozer en un carro de combat... Buscaré el video i us posaré l'enllaç perque el veieu, és realment impressionant! També em podeu dir que es busca un tanc i ja està oi? Doncs si, però no crec que sigui tant fàcil de trobar-lo i a més a més tampoc crec que per aquí ningú el sàpiga fer anar, i en canvi un bulldozer segurament en Dani deu saber com funciona, no Dani?
Per cert, Steve, de bon rotllo, però se't en va una mica la castanya, no?
Bé, us busco el video, salutacions a tots! ;)
Иван

M14 ha dit...

Je l'he trobat! Us poso l'enllaç de Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI

Salut
Иван

Anònim ha dit...

M14, i tu dius que a l'Steve se li en va l'olla? Fes-t'ho mirar ( de bon rotllo). Lo més difícil no es el bulldofer ni les proteccions de metall. Que per una altre banda es un curro que nomes amb lesmans no es pot fer. Has d'utilitzar maquinaria pesada per poder moure les plaques de metall. El complicat seria trobar les armes. Si vols preparar-ho per abans del apocalipsis zombi no crec que sigui fàcil aconseguir tantes ametralladores, fusells i demes armes. Y si es despres de l'apocalipsis no crec que et doni temps a montar tot aixó amb els no vius al teu voltant.

Pel unifor-me dir que si, que cadascú es posi el que més l¡hi agradi. Jo intentaré posar-me roba de anti-diturbis o sino com va dir kapdeporc amb l roba de moto no aniria malament.
Orion245

M14 ha dit...

Hola a tots!
Sr. Anònim, què és potser amic de l'Steve, o què? Jo nomès estic suggerint un vehicle quelcom millor que un turisme o un 4x4... Estic segur que no és tan difícil de blindar un bulldozer, i no creguis que sigui tant difícil d'aconseguir l'armament... ;)

Salut
Иван

M14 ha dit...

Per cert... me'n vaig a matar uns quants zombis virtuals!! ;)

Anònim ha dit...

Hola M14. Soc Orion245, no anónim ( firmo al final ). No volia ficar-me amb tu. Només era una manera de parlar. Asumpte tancat.
Pel que es el blindage del bulldofer tens raó. No es molt complicat si tens les eines necesaries. Pero ho has de fer abans del cataclisme. Amb els zombis seria difícil de treballar máquinaria.
Respecte a les armes suposo que hi han formes d'aconseguir-les pero no crec que siguin molt legals ( com a mínim les que surten al video ). No hi ha que aixecar suspites.
Per cert, quin joc es al que t'estas viciant?
Kapdeporc, tu podries dir-me una moto per fugir, no? veig que t'agraden. Ja som dos.
Una salutació
Orion245

dani ha dit...

Kapdepork, M14, Steve i Orion, vosaltres…llegint els vostres comentaris, hipies no es podria dir que sou…jajajaja, la mare de Déu…utilitzar els zombies com a font de energia....no se us escapa res.
Com va dir un poli, crec que va ser un tal Amedo, amb sis homes com vosaltres podríem conquerir tota Amèrica.
Francament escoltant-vos ja em venen ganes de tenir acabat el refugi i els vehicles entre tots...i que comenci l’apocalipsi zombi. I posar a proba tots les iniciatives i logística que proposeu.
Lo del buldozer increïble...conduir-lo es molt fàcil, dos palanques que serveixen de volant i poca cosa mes. Però el del vídeo es molt gran i per tant molt car, però n’hi ha de mes petits i que també serien factibles. A partir d’avui aniré mirant preus en cases d’ocasió
Es poden muntar molts vehicles. Que tinguin motors amb garanties i després només es qüestió de soldar ferro per tot arreu.
Respecte a les armes i tot plegat, si es tenen armes automàtiques i es poden fabricar explosius (no es tant complicat) doncs millor que millor, però estar lleugerament entrenat en l’us de catanes etc, no esta de mes.
En fi...lo millor d’aquesta modesta pagina, els comentaris.
Accelero els treballs per tal de poder, si voleu clar, quedar aviat i contrastar personalment tots els punts de vista.
Una abraçada a tots, bona setmana i salut.
Després publico novetats.

M14 ha dit...

Hola altre cop!
Les meves disculpes Orion245, no m'havia fixat en la teva firma!
Ja sabia jo que en Dani coneix el funcionament d'un bulldozer... I ja veieu, amb unes quantes planxes el tenim blindat! I vinga, ja podem axafar zombis i el que es posi pel davant!
Per cert, ahir parlant amb l'Steve, vam arribar a la conclusió de que el dia de l'apocalipsi hi haurà dos tipus d'enemics en potència: els propis zombis i els humans que lluitin per sobreviure i siguin capaços de saquejar, robar, matar i el que calgui per tirar endavant, i de ben segur que més d'un i més de dos estaran disposats a fer el que sigui per apoderar-se del que necessitin o desitjin. Per això caldrà estar preparat per a tot.
Una altra cosa important: millor parlar el tema ferros i petards en privat, d'acord? no m'agradaria que els representants de la llei o del Blogger malinterpretessin algunes coses que hem comentat aquí, i això podria suposar problemes per a tots... d'acord? Gràcies.

Salut
Иван

M14 ha dit...

Ah! se m'oblidava! Dani, gràcies pels teus complits, però no es mereixen! ;) A la teva disposició!

Salut!
Иван

Steve ha dit...

Efectivament. Davant d'una situació limit la humanitat es mostra sempre inestable, desorganitzada, el caos s'apodera de la gent i és un 'campi qui pugui'. Els delincuents aprofitarien per fer de les seves saquejant, robant, etc...JEncara que reso per a què els zombis facin una purga i acabin amb els sers indessitjables que comentem.

Un revisionat d'algunes pel·lis dels gèners ens ajudaran a ser conscients i posar-nos millor en posició sobre els fets. "28 días después" n'és una, i "El amanecer de los muertos".

M14 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M14 ha dit...

Doncs potser hauríem d'anar preparant-nos també per a una altra amenaça...
http://www.surnoticias.com/mundo/europe/4968
-cientificos-piden-prepaars-para-encuentro-de-
estraterrestres

Salut!
Иван

Anònim ha dit...

Hola a tots.
Dani, es un plaer per nosaltres que algú com tu hagi tingut, les ganes, els recursos i la valentia per tirar aixó endevant. Per aixó voldria felicitar-te : FELICITATS!!!
Pel tema dels vehicles tinc moltíssimes ganes de començar a fer de les nostres.

Per altre banda estic d'acord amb tu M14, per parlar de segons quns temes millor en privat.
I també donar-vos la raó en que els més perillosos som els vius. Sempre ho he dit. Nosoltres som l'especie més perillosa de totes. Per aixó el refugi no només ha de protegir dels zombis, has de posar més força en protegir-lo dels vius.

Bueno Dani, ja diras quant podem veure el bunker i els vehicles i podrem ajudar-te.
Orion245

dani ha dit...

Hola amics, si millor ser discrets, estic avançant molt, avui si publico novetats...em motiva el fet de poder-nos reunir i treballar tots en el montatge de vehicles. Però primer vull tenir enllestit el bunker.
Una abraçada i gracies per tot un cop mes.
Jo preparo el bunker per zombis pero quan vingueu fem les modificacions pertinents per preparar defeneses contra humans amb males intencions.
Salut.

Steve ha dit...

S'em acaba d'acudir algo més. Algú sap si els zombis expulsen metà? Vaja, que si es tiren pets. De ser així, potser el seu metà és vàries vegades el pes mol·lecular del nostre, i s'els podria posar als mateixos que estiguin generant energia amb la roda de hamster un dipòsit a l'esquena per a aprofitar aquest metà i transformar-lo en algún tipus de combustible. A Amèrica llatina ho estan fent amb les pobres vaques.

Més preguntes. Sabeu si és possible adormiscar a un zombi? Deixar-lo KO? ja que per a col·locar-li el mecanisme és millor que no pateixi lo innecessari, al cap i a la fi ells no han triat ser zombis, hem de ser políticament correctes i moralment superiors a la colla de delinqüents que camparan pel món.

dani ha dit...

jajaja, vols dir que em de tenir tants miraments? potser si.

kapdeporc ha dit...

Hola,Q animada q està la cosa!!

hmmm lo d'esclavitzar els "zombies" per ferlos servir com a font d'energia no és una mala pensada, tot serà motivarlos xq es moguin. En el cas q deixesin de moure's i per tent perdessin productivitat, tb es podria pensar en la posibilitat de ferlos servir com a combustible orgànic (penso dit així no sona gaire malament, no?). S'hauria de veure si val la pena l'energia q podrien generar així i contraposarho amb la pudor que provocaria.

Pel q fa als miraments morals amb els infectats... penso q no cal ja que són descerebrats.

Lo d'anar a un pou petrolífer al mar m'agrada força.

Steve, Super guerrer... de nivell 3??? :P

M14 ha dit...

Hola companys!
Doncs això de fer servir els zombis com a deixalla orgànica quan ja no serveixin per a res més, crec que és bona idea, i se m'acut fins i tot que podrien ser útils com a combustible per una caldera. Sí, una caldera que penso s'haurà de muntar per escalfar una mica el bunker a l'hivern. Sense necessitat de bomba d'aigua ni cap tipus de mecanisme elèctric o electrònic, es pot fer una instal·lació de calefacció centralitzada per al bunker, amb una caldera prou potent per escalfar tots els radiadors d'aigua que siguin necessaris.
El sitema és molt fàcil: Es fabrica una caldera amb un intercanviador tubular situat a la part superior, i aquest connectat als tubs d'impulsió i retorn d'aigua, amb un vas d'expansió obert per a l'instal·lació que treballaria per gravetat. A més també es podria emprar per fer ACS (Aigua Calenta Sanitària) per a les dutxes i aixetes.
Quan tingui un moment us dibuixaré un croquis per que ho veieu, ok?

Salut!
Иван

M14 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M14 ha dit...

Hola gent!
Aquest és el croquis:
http://img524.imageshack.us/i/
calebunker.jpg

Salut!
Иван

Nochiguu ha dit...

Hola M14!
No entenc com circula l'aigua sense necesitat d'impulsio. Es similar a un termosifo? Es una proposta interesant, i m'agradaria entender-la.

dani ha dit...

jajajaja, la mare de Déu M14. Això de la caldera no te desperdici...i lo del croquis ja ha sigut massa...el publicaré a la dreta de la pagina...increïble.
Però en Nochiguu es implecable amb possibles problemes tècnics...
Sou enginyers vosaltres dos?
Una abraçada...

M14 ha dit...

Hola gent!
Gràcies de nou Dani. Aquest croquis és un moment, sense vacil·lar. És un sistema que es feia servir abans, i ara encara hi ha gent en cases rurals que el fan servir, i per que ho entenguis Nichiguu, l'aigua circula per convecció de fluïds, és a dir, l'aigua calenta arrossega la freda, igual que l'aire calent provoca un corrent a l'arrossegar l'aire fred en un radiador, per exemple. Això si, les canonades han de ser d'una secció una mica superior a l'habitual en un circuit amb bomba, però això no és problema. I en comtes de coure es sol fer servir ferro soldat. Bé espero haber-me explicat amb claredat, sino sóc a la vostra disposició.
Jo no sóc enginyer, Dani, em dedico a la climatització i ventilació industrial. En aquest camp també et podré donar un cop de mà si el necessites.

Salut
Иван

Nochiguu ha dit...

hola! Doncs jo tamboc tinc res a veure amb ser enginyer.
Per el que diu M14 si que es una mena de termosifo, encara que per les mides del bunker potser seria mes sencill fer una estufa tancada amb molta massa perque tingui inercia. De tota mena, creieu que els zombis seran un bon combustible per ells mateixos? si tenen la mateixa composicio que un huma, seran majorment aigua, no? Si que es podrien fer servir com a font de meta, com tota la materia organica. Malgrat aixo, no crec que sigui facil, s'haurien de triturar i posar en una camara hermetica amb unes condicions molt controlades, pero el concepte es bonisim!

dani ha dit...

Hola Nochiguu i Ivan(M14. Doncs ho sembleu, d'enginyers vull dir. Lo del metà seria bo, però es complicat, també ho es lo de la caldera, malgrat estar, els zombies, compostos principalment d'aigua, algo cremaran. El que seria perfecte seria poder-los dirigir directament al cremador, tipus un embut a nivell de terra dirigit cap a la caldera.
En fi, ja ho estudiarem...tot això seria una segona fase.
Salut i gracies per tots els consells i enginys.

M14 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M14 ha dit...

Hola a tots!
A què et refereixes Nochiguu quan dius estufa tancada amb molta massa?
Respecte a fer servir els zombis com a combustible, us volia preguntar una cosa: heu sentit parlar mai de la combustió espontània? doncs busqueu-ho a la xarxa i en parlem. Un cos humà és força inflamable si se li dona un iniciador, com pot ser alcohol de cremar, gasolina, gasoil, etc... I les calories que se'n produeixen són elevades. Per tant, si ja tenim el foc començat amb algun altre tipus de combustible com pot ser llenya, etc., un cos de zombi cremaria amb molta facilitat, encara que contingui aigua. A més un cos mort produeix gasos inflamables que es desprenen de la seva descomposició...

Nochiguu ha dit...

Volia dira que per a les mides del bunker, si es volgues possar calefaccio, no crec que calgues que fer servir radiadors. La estufa que deia era del tipus "estufa rusa", pero clar, no esta pensada per cremar zombis (una llastima). Si els zombies es poden fer servir com a combustible o no, haurem d'esperar per fer la prova (jo espero que si)

Anònim ha dit...

Hola a tots.
No sabia aixó de les "estufas rusas" o d'alta eficienia. Es increïble. Bueno, serà qüestió d'informar-se millor pero es una molt bona solució i no només pel bunker, també per les cases d'avui dia. Felicitats Nochiguu.
Orion245

dani ha dit...

Culleres M14 ets un espert en combustio de cossos humans...però celebro que sia com dius, d'alta combustivilitat. Tot i que com diu l'Orion s'ha de probar. Nochiguu, he estat buscant l'entrada i no ho he trobat, que vols dir estufes russes per estalviar els radiadors?
Salut i bon inici de setmana a tots.

M14 ha dit...

Hola Dani!
No creguis que són un expert, però gràcies pel compliment... Nomès he llegit i he vist algun documental sobre el tema ;)
Això de l'estufa russa no està malament, però no es podria escalfar aigua amb aquesta estufa... I crec que seria important de tenir ACS al bunker. A més, dins el bunker no ens podem posar a fer foc pel mateix motiu que us comentava amb el generador. La caldera hauria d'estar separada de l'habitacle de les persones, per això els radiadors són una bona opció. Tampoc és tan car i complicat posar caldera i radiadors, i de passada aprofitar i posar intercanviador i fer ACS...
Però això sempre serà decisió del director de l'obra, és clar!

Salut
Иван

Anònim ha dit...

Hola a tots.
Estic d'acord amb M14. Nochiguu va fer una aportaciò molt bona amb les estufes russes però si qu es veritat que no es pot fer foc dins del Bunker. Pero si que es podría fer que la paret del fons sigués una paret del bunker i tenir una manera d'emergencia d'escalfar el bunker en el cas que els radiadors estiguesin fora de joc. Clar que s'hauria d'alimentar desde l'exterior, des del pati o la zona de la pressó. Aquesta entrada a sigut una miqueta per participar, perque se que es molt dificil una vegada ja fet les parets poder realitzar el que he dit, pero o volia comentar.
Orion245

dani ha dit...

Orion, bon dia. Això d'escalfar el refugi amb varies alternatives, crec que es factible. ja hi havia pensat, però no volia avançar res.
Si es podria fer foc amb una estufa d'aquestes tancades, i amb una xemeneia naturalment, encara que el tema de cremar zombis m'atrau molt.
Salut Orion245

Nochiguu ha dit...

Es que fer zombis com a combustible seria genial! Pero a curt termini, trobo que seria mes raonable dedicar esforços en aillar el bunker. Amb 6 persones el mes probable es que no calgui calefaccio

Steve ha dit...

Hola nois!

Hauriem d'anar acordant com separarem el fòrum en les diferentes categories. Aneu aportant idees i així li vaig donant forma.

Exemple:

- Bunker
· Generadors d'energia
· Decoració
· Sala de projeccions
· Normes
· Etc

- Vehicles
· Picap
· Radio Control
· Bicicletes
· Embarcacions

- Indumentària
· Blindatges
·
- Entrenament
· Cos a cos
· Simulacres
· Armamentistic

- Nutrició (què menjarem)

Steve ha dit...

No ha quedat formatejat com esperava. Fixeu-vos que les categories mare tenen un guionet i les subcategories un punt.

dani ha dit...

STEVE! que estas tramant! jajaja...em sembla perfecte totes les categories...
Moltes gracies i salut.

M14 ha dit...

Hola pípol!!
Bé, la idea d'aïllar el bunker em sembla molt encertada, Nochiguu, és molt important si es pretèn climatitzar un ambient tenir-lo prèviament ben aïllat.
Veig també que l'Steve (Mark per als col·legues) s'hi ha posat seriosament amb això del fòrum... Segur que ens sorprèn!
Ja tinc ganes de publicar temes al nou fòrum de B.A.Z. ;)

Salut
Иван

M14 ha dit...

Per cert, penso que seria interessant afegir un sots-fòrum dedicat a psicologia, o alguna cosa semblant, on poder discutir els temes relacionats amb el factor psicològic i mental en cas d'un apocalipsi d'aquest tipus...

Salut
Иван

dani ha dit...

M14 això de B.A.Z. sona molt be...

M14 ha dit...

Hola Dani.
B.A.Z. són només les sigles del teu projecte: Bunker Anti Zombi, però penso que tenen molta força... Com a imatge corporativa o organitzativa, són molt identificatives.
Cel·lebro que t'agradi.

Salut
Иван

dani ha dit...

Si Ivan ja ho he suposat, que es tractava de les sigles, justament m'agrada perque tenen molta força, molt gantxo. B.A.Z.

Anònim ha dit...

Si las puertas abriesen hacia fuera sería imposible abrirlas empujando y no necesitarían apenas blindaje (se puede probar con la nevera).
Otra sugerencia para elblog es hacer una torre de refrigeración comunicada con la zona roja con aerospirators como los del techo de las naves industriales (renuevan el aire sin consumir energía) y en las paredes de la torre placas solares
Otra alternativa sería poner tubos de hormigón pintados de negro con el aerospirator encima.
Si suponemos que no se podrá obtener energía del exterior,una alternativa económica para un manitas la tienes en http://www.sitiosolar.com/arquitecturasolarpasiva.htm

dani ha dit...

Buenas Anonimo. He mirado la pagina que publicas, pero no me aclaro mucho. Respeto a los airospirator debo mirarlo...
Las puertas, en su mayoria abren hacia fuera...siguiendo la premisa que apuntas.
Saludos y muchas gracias por los consejos.